25 czerwca 2015

#6. Moje wakacyjne plany

heii!
dzisiaj przychodzę do Was z planami na wakacje.
pewnie zdziwicie się, że w moich planach nie pojawi się zdanie 'rozwinąć się z blogowaniem', prawda?
otóż... w wakacje będę bardzo mało do Was pisać. prawie nie będzie mnie w domu, więc znajdę mało czasu na blogowanie, co za tym idzie, nie rozwinę bloga.
no dobra, koniec tych wstępów ;*


Moje plany na wakacje




1. Opalić się.
Bardzo lubię się opalać, a tak się składa,  że bardzo żadko wracam z wakacji opalona. Czas to zmienić!




2. Rozwinąć umiejętności taneczne.
Będę miała do tego dużo okazji, ponieważ będę aż na dwóch dwutygodniowych obozach tanecznych.







3. Rozwinąć umiejętności akrobatyczne.
Na obozach tanecznych także będzie do tego okazja ;D




4. Rozwinąć umiejętności fotograficzne.
To głównie będę robić w Chorwacji, bo tam będzie do tego najlepsza okazja ;P


***
Co sądzicie o poście?
Lubicie takie posty?
Jakie są Wasze plany na wakacje?
Piszcie w komentarzach pod notką ;*
Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blogirl jest teraz offline xxx

Kolejny post za 5 komentarzy

Źródło zdjęć: weheartit.com

2 komentarze:

  1. Fajny post, lubię takie posty, a ja mimo, że mam tyle czasu, co Ty bede duzo pisac do moich czytelnikow, a to dlatego, bo pisze na zapas i sie przykladam do kazdek=go posta i tak mi sie podoba. Chociaz , bo sie przykladam, to bede wsolnoi pisac ale jak najczesciej pozdro i pa. A Ty znasz moje wakacyjne plany, wiec poco to pisac hehe, pa, pa, żegnaj do zobaczenia♥

    basiaabloog.blogspot.com <--- nie chce mi sie linkować, nie chcem xxD (CHCEM, ALE TO ZABAWNE) DO WIDZENIA, ŚLEPA GIENIA, tak, lubie pisac bez sensu hohoho, Św. Mikołaj --> hohoho

    OdpowiedzUsuń