29 maja 2015

#1. Dookoła Świata, Schleich, My Diary, Zakącik Malarski, Kendall, Dream Books, Photos&Pictures... - jak to się dalej potoczy?

Heii !!
Tytuł posta jest niezbyt zrozumiały, prawda? Już tłumaczę!
Dookoła Świata - mój pierwszy blog. Usunęłam go po tygodniu.
Schleich - usunęłam go po miesiącu.
My Diary - usunęłam go po dwóch tygodniach.
Zakącik malarski - nawet nie napisałam żadnego posta, a już go usunęłam.
Kendall - usunęłam go po trzech tygodniach.
Dream Books - nawet nie napisałam żadnego posta, a już go usunęłam.
Photos&Pictures - nawet nie napisałam żadnego posta, a już go usunęłam.
Jak to się dalej potoczy?
Te pytanie zadaję sobie przy stwarzaniu nowego bloga. Lecz chwile później zapominam już o tym ,,problemie'' i zaczynam pisać. Po napisaniu, dajmy na to, 5 postów zaczyna mi się to nudzić i po prostu usuwam bloga. Mam WIELKĄ nadzieję, że tym razem tak to się nie potoczy.




***
O czym będzie ten ósmy blog?
Już tłumaczę :D.

LIFESTYLE
Życie codzienne, styl życia, opowieści i historie. Będziecie mogli dowiedzieć się, co się u mnie dzieje, dlaczego jestem zła, smutna, szczęśliwa...

PASSION
Pasja, talenty, zainteresowania. Będziecie mogli poznać recenzje moich ulubionych książęk, postępy w tańcu i akrobatyce, oraz dowiedzieć się co lubię robić w wolnyh chwilach...

THOUGHTS
Do pisania przemyśleń inspiruje mnie niezbędnik nastolatka ,,Jak wytrzymać z dorosłymi i nie zwariować?'' Anieli Cholewińskiej-Szkolik, dwytygodnik edukacyjny ,,Victor Junior'' oraz sytuacje z życia codziennego.

DIY
Jak zrobić bransoletkę z muliny? Jak zrobić zabawkę dla kota? Jak się szydełkuje? Na tym blogu znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.
***
Kim ja tak właściwie jestem?
Już tłumaczę :D.

blogirl
Dziewczyna kochająca taniec, akrobatykę, muzykę i fotografię. Leniuch, bałaganiara :P. Blogerka od 15.02.2015 r.
***
Mam nadzieję, że post Wam się podoba, i że będziecie często wchodzić na mojego bloga. 
Obserwujcie i komentujcie!
Do napisania!

Blogirl jest teraz offline xxx
                                                                                              

2 komentarze:

  1. Jesteś Ula, ale ok. Ciekawe, ile dotrwasz z tym blogiem. Pa!

    basiaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym wytrwaj! Zapowiada się dobrze :). Ohh,wiem co znaczy,gdy blog się po kilku chwilach po prostu nudzi '-.-.

    kamillakur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń